søndag den 22. november 2020

Suk / Sigh

Jeg er kommet ret langt på sweateren til min nevø. Faktisk så langt, at jeg syntes den snart var færdig! Ryggen var næsten færdig, og det sidste af forstykket skulle nok kunne blive færdig i dag.
Men så målte jeg. Brystvidden skal såmænd nok passe, men længden? Overhovedet ikke som den skulle være.... Der skal lige 10 cm ekstra på, hvilket jo betyder ihvertfald 1 uges strikketid mere. Men mon ikke jeg alligevel når det til tiden? Der skulle være en chance.

I've come quite far with the sweater for my nephew. So far, actually, that I thought it was almost done!
The back was almost finished, and the last bit of the front could possibly get done by today. 
But then I measured. The width is okay, but the length? Not at all as long as it should be.... I need to knit another 10 cm, which means at least an extra week of knitting. But still - it should be possible to make it time. I do hope so!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails