tirsdag den 12. oktober 2021

Træt søndag / Tired Sunday

Søndag kom jeg træt hjem fra arbejde sådan tidligt om eftermiddagen. Jeg havde tænkt jeg skulle tømme gæsteværelset så jeg kunne blive klar til at male næste weekend, men det må lige vente lidt. 
I stedet gjorde jeg så noget andet som også skulle gøres, nemlig lave firkanter til det babytæppe jeg meget gerne vil have syet til min nieces baby. 
Det blev grønne farver. Det er sjovt, som man kan tage alt muligt stof, ikke engang samme nuance, og så få det til at se pænt ud sammen. 
Nu ligger firkanterne så i en bunke og venter på at jeg får symaskinen fundet frem. Mon ikke jeg når det inden babyen kommer? Ville være sjovt at aflevere selv. 

On Sunday, I came home from work tired, early afternoon. I'd thought I would empty the guest room to get ready to start painting next weekend, but I guess that will have to wait. 
Instead, I did something else that also needed to be done, which was to make the squares for the baby blanket I really would like to sew for my niece's baby. 
I ended up with the green colors. It's fun how you can find all kinds of fabric, not even the same shade, and then make it look nice together. 
So now the squares are lying in a pile, waiting for me to take out the sewing machine. I'm sure I'll make it before the baby comes. Would be fun with a personal delivery. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails