søndag den 27. marts 2022

9

Takket været en lang biltur til/fra Sønderjylland og nogle lange møder, blev årets største par strømper temmelig let og smertefrit færdige. Det tog faktisk kun knap en uge at strikke de her i størrelse 46/47, så det var jo nemt!
Jeg greb noget Opal strømpegarn på vej ud af døren sidste weekend da jeg skulle til fest. Tænkte, at mænd også godt kan have farver. Der var lige en 4-årig som blev noget bekymret over at jeg strikkede "regnbuestriber" til en voksen mand, men jeg håber, min nieces mand alligevel klarer at holde sin maskulinitet intakt trods de lyserøde striber.... De vejer 85 gram og er strikket på pind 2,5 og de er næsten helt ens. 

Thanks to a long car-ride to/from Sønderjylland and some long meetings, the largest pair of socks this year got done quite easily and painless. It only took a bit less than a week to knit these size 12/13 socks, so that was simple!
I grabbed some Opal sock yarn on my way out last weekend, when I was going to a celebration. I thought that men can also wear color. There was a worried 4-year old, though, seeing that I was knitting "rainbow stripes" for an adult man, but I do hope that my niece's husband will keep his masculinity intact in spite of the pink stripes..... They weigh 85 grams and I used size 2.5 mm needles. They are almost identical. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails