fredag den 25. marts 2022

Lidt skørt / A bit crazy

Om cirka 2 uger skal jeg en lille tur til Island. Jeg glæder mig meget! 
Da jeg var der for 2 år siden, købte jeg dejligt garn med uld og alpaca, og jeg fik den skøre ide at det kunne være sjovt "lige" at strikke en sweater og tage den på når jeg skal derop igen. 
Foreløbig går det der mønster på bærestykket temmelig langsomt, så det er jo svært at vide om det virkelig bliver til noget. Vi får se......

In about 2 weeks, I'll be going to Iceland on a small trip. I can't wait!
When I was there about 2 years ago, I bought lovely yarn with wool and alpaca, and I got this crazy idea that it could be fun to "just" knit a sweater and wear it when I'll be going back. 
So far, the pattern on the yoke is a very slow work, so it's really hard to know if this will ever work out. We'll see......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails