tirsdag den 29. marts 2022

Solen er vidunderlig / The sun is wonderful

I søndags var jeg lidt hjemme. SOM jeg nød det! Fuglene kunne flyve i stuen og jeg kunne få vasket tøj og ryddet op. 
Men pludselig skinnede solen, og det var næsten lidt varmt. Så jeg fik også lige brugt tid på at sidde i min hængestol og strikke og bare nyde at det føltes som forår. Jeg glæder mig bare så meget til mange flere dage med tid i hængestolen. Med eller uden strikketøj!

This Sunday, I was home for a bit. I enjoyed it SO much! The birds could fly around the living room, and I got to do laundry and tidying up. 
Then suddenly, the sun was out, and it was almost a bit warm. So I also spent some time sitting in my hammock chair, knitting and just enjoying the spring feeling. I am just looking so much forward to many more days with time for this chair. With or without knitting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails