torsdag den 17. marts 2022

Så kedeligt / So boring

Det der med at montere er virkelig KEDELIGT! Jeg gør det, for dels er jeg stædig, dels synes jeg først ting er rigtig færdige når de er monteret, men sjovt er det sjældent. 
Men i går aftes syede jeg raglanærmer på blusen til den 8-årige. Og pillede op fordi det ikke passede. Og syede om. Derefter blev halskanten lavet, så den kan få lov at blive vasket i dag inden jeg tager på arbejde (hvor fedt er det lige at bo i hus? Med kælder?) og være tør til hun skal have den. Jeg glæder mig virkelig til at tage ordentlige billeder i dagslys, for det er altså helt umuligt at tage billeder af de her farver i kunstigt lys. Siger det bare. Glæder mig til at vise den frem!

All the finishing part of knitting is so BORING! I'm doing it, partly because I'm so stubborn, partly because I don't think anything is really done before it's past the finishing, but it's really not fun. 
But last night, I sewed the raglan-sleeves onto the sweater for the 8-year old. And undid it because it didn't fit. And sewed again. Then I made the neck-edge, so that it can get a wash today before work (so wonderful living in a house! With a basement!) and be dry before she is having it. I just can't wait until I can take some nice photos in daylight, since it's totally impossible taking nice photos of these colors in artificial light. Just to inform you. Looking so much forward to showing it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails