søndag den 20. november 2022

Absolut ikke strømper / By no means socks

Strømpepinde, strømpegarn og 60 masker som strikkes rundt behøver ikke blive til strømper. Det her er endnu et par håndledsvarmere. Denne gang til min svigerinde som også gerne ville have et par. Det er jo noget nemmere end at strikke til børn, for denne gang kan jeg måle på mig selv.......
Mønsteret har jeg jo selv fundet på, og jeg er ikke blevet træt af det endnu. Jeg synes faktisk det er endnu pænere til voksne!

Sock-needles, sock-yarn and 60 stitches knit in the round will not necessarily become socks. This is another pair of wrist warmers. This time for my sister-in-law who would also like a pair. It's easier than knitting for kids, because this time I can measure on myself......
The pattern is something I made up, and I haven't gone fed up with it yet. I actually think that it looks even better in an adult size!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails