fredag den 18. november 2022

Sidste års gave / Last years present

Min søde bror og svigerinde har altid virkelig givet mig nogle gode gaver! De seneste år er de begyndt nogle gange at købe garn og opskrift når de har været på ferie rundt i Danmark, og sidste år havde de været på Fanø og forbi uldsnedkeren i Sønderho, hvor de havde købt denne fine gave - en sweater i vævestrik! 
Nu er jeg gået i gang. Farverne er SÅ flotte, og jeg glæder mig til den engang er færdig. Sikkert først næste efterår, men det gør ingenting! Sådan en hel sweater med vævestrik er god til møder tror jeg. 

My lovely brother and his wife always gave such great presents! Lately, they started sometimes buying yarn and a pattern when they have had their vacation somewhere in Denmark, and last year, they went to Fanø and to "Uldsnedkeren" in Sønderho, where they bought this beautiful present - a sweater in mosaic knitting!
So now I've started. The colors are SO nice, and I can't wait until it's done. It will probably not be until next fall, but who cares? An entire sweater in this pattern will be great for meetings, I guess. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails