søndag den 28. april 2024

Ikke så hurtigt / Not that fast

Nå, men i går fik jeg da STARTET på det næste par strømper! Derefter gik jeg i teateret og var ude at spise med mine veninder, så tog jeg hjem og strikkede nogle omgange mere, og så gik jeg i seng. 
Planen i dag er - efter kirke - at prøve at måske strikke lidt udendørs? Det er jo så dejligt vejr! 
Jeg har valgt et ret fint og hurtigt mønster. De bliver ret mørke i farven, men mørke strømper skal vel også have lov at være her? Jeg er spændt på hvordan de bliver. 

So, but yesterday at least I STARTED the next pair of socks! Then I went to the theatre and went out for dinner with my friends, before I got home, knit a few more rounds and then went to bed. 
The plan today - after church - is maybe knitting a bit outside? The weather is so lovely!
I picked a pretty and fast pattern. The colors are quite dark, but I guess dark socks also have a place in the world? I'm really excited to see how they turn out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails