fredag den 19. april 2024

Forbi fjerde del! / Past section 4!

Det der sjal er lidt lusket. Sektion 4 i mønsteret var kun på 16 pinde, så det føltes overskueligt! 
Det gik faktisk også temmelig hurtigt og nemt, indtil jeg kom til pind 16 (første gang) og læste at jeg skulle strikke mønsteret halvanden gang mere! Resten føltes så uendeligt, men det betød også at jeg tænkte at nu SKULLE jeg bare have det strikket i stedet for at holde pauser, så pludselig var jeg alligevel færdig! 
Nu er der utroligt mange masker på pinden, så selv om sektion 5 og 6 virker ret lette og det faktisk bare er retstrik, så tager hver eneste pind bare lang tid. 
Jeg håber dog, at næste gang I ser det her på bloggen er det færdigt!!!!!!

The shawl is kind of sneaky. Section 4 of the pattern was just 16 rows, which felt quite manageable!
It actually went quite quick and easy, until I reached row 16 (first time) and read that I had to repeat the pattern 1.5 more times! The rest felt never-ending, but it also meant that I really WANTED to knit it instead of just taking breaks, so suddenly I was through anyway!
There are an incredible amount of stitches on the needle, so although section 5 and 6 seem easy and I'm actually just knitting garter stitch, every row takes a while. 
I do hope, though, that the next time it will appear on my blog, it will be done!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails