torsdag den 25. april 2024

For små / Too small

Da jeg besøgte min bror og svigerinde, kom min nevø forbi til aftensmad. Han havde lige haft fødselsdag og jeg havde taget hans gave med. 
Den første strømpe var færdig, og når nu han var der og jeg var i tvivl om de var store nok, fik han lige lov at prøve. Men han kunne ikke få hælen ned gennem skaftet fordi det var for smalt. 
Han ville ikke hugge noget af hælen, så jeg måtte jo ligesom bare tilbage til skaftet og så tage masker ud i stedet for ind. Mønsteret er så flot at jeg ikke ville skifte til et andet! I næste omgang håber jeg virkelig han kan få dem på!!!!!

When I visited my brother and his wife, my nephew came by for dinner. He just had his birthday, and I brought his present. 
The first sock was done, and now that he was there and I wasn't sure if they were big enough, he got to try. But he just couldn't squeeze his heel down the leg part because it was too narrow. 
He refused to cut off some of his heel, so I just had to rip it back to the edge and then increase the number of stitches instead of decreasing. The pattern is so pretty that I don't want to switch! Next time I really do hope he can get them on his feet!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Han burde have lidt for skønheden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja!!!! Altså - hvad gør man ikke for strømper?

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails