lørdag den 3. april 2010

Noget andet

Her skulle der faktisk have været et billede af et par færdigstrikkede strømper. Strikket derudaf af hjertens lyst, mens jeg for tredje og fjerde gang gennemlæste min ph.d. og fløjtende (eller sådan noget) lavede mit forsvar færdigt.....
Istedet kan man så spekulere over, om dette virkelig er en strikkeblog, eller om det er en påske-rundtur i de københavnske kirker?
Jeg håber, I tilgiver mig, men lige p.t. er det vist så det sidste. Billedet er fra Helligåndskirken, hvor vi sang i går. Også en fantastisk dejlig koncert!
Lørdag står så først på arbejde, til koncert. Jeg når det, hvis min søde kollega kommer og afløser mig en time tidligere, som hun har lovet. Mon ikke hun gør det?
Forresten - hvis du undrer dig over, hvornår jeg dog har taget alle de billeder, og så med den rystende kvalitet? Jo... Jeg stod såmænd med mobiltelefonen. Syntes, det ville være lidt overdrevet med kameraet klar, men ville gerne have billeder. Så det gik på bedste turist-beskub...

2 kommentarer:

  1. Man skal vel finde inspirationen til trik et eller andet ted? så hvorofr ikke under korsang i kirken og ja tak så vil det bestemt være på sin plad at vise billed herfra :-)

    Forstår i øvrigt godt din trang til USA - jeg kan skaffe logi i CA hvis det er *G*

    SvarSlet
  2. Tænk engang - når jeg synger, så tænker jeg faktisk ikke meget på strik! (èt af de få steder...)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails