søndag den 8. juli 2018

Nu vi er ved strømperne / Speaking about socks

Hende min niece på 15, hun ELSKER sine strikkede strømper! Hun sover med strikkede strømper HVER nat. Også om sommeren. Her er hun med på en tur med hunden en formiddag i ca. 30 graders varme.
Jeg forstår ikke hun kan klare det! Jeg er meget glad for at jeg ikke selv fryser så meget om fødderne.
Er iøvrigt lige kommet hjem. Fik den største, dejligste overraskelse, da jeg blev hentet i lufthavnen! Det sker aldrig.... Men min søde veninde ville overraske mig, og DET blev jeg! Hvilken luksus!

My 15 year old niece - she LOVES her knitted socks! She sleeps every single night wearing her knitted socks. Even during the summer. Here she is, walking the dog on a day that was about 85 degrees F.
I don't understand how she survives this! I'm so happy that I don't have feet that cold.
By the way - I just arrived home. Had a giant, wonderful surprise at the airport, when I was picked up! It never happens...... But my sweet friend wanted to surprise me, so she came to pick me up. Such a luxury!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt, at dine strikkede strømper vækker så megen glæde.
    Jeg kan godt forstå, du blev glad, da du kom hjem. Det er dejligt at blive husket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er alle glade for deres strømper, men lige hende her er helt ekstremt glad for dem! Det var fantastisk at blive hentet.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails