lørdag den 21. juli 2018

16

Min ældste nevø fyldte 30 i tirsdags. I dag holder han fest. Han skal selvfølgelig have strømper! Jeg synes de er lige lovligt lilla, men det er jo nok bare mine øjne.....
De er strikket i selvstribende Opal garn på pind 2,5 og vejer 85 gram. Temmelig kedeligt ribmønster, men de sidder godt!

My oldest nephew turned 30 this Tuesday. Today, he is celebrating. Of course, he is getting socks! I do find them quite purple, but I guess it's my eyes that are the problem.....
They are made with self-striping Opal yarn using 2.5 mm needles, and they weigh 85 grams. Quite boring rib pattern, but they fit really well!

2 kommentarer:

  1. Skønne strømper. Er der ingen aldergrænse for, hvornår man får strømper? Du får da travlt, efterhånden som en ny generation kommer til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, der er ikke rigtig nogen aldersgrænse. Jeg gider dog ikke strikke til mine brødre. Så man skal vel være yngre end mig for at få strømper!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails