søndag den 5. august 2018

Der er meget / There is a lot

Der er kommet en bunke stof ud af skabet til vaskemaskinen. Altså - man kan jo lige så godt sørge for, at det bliver klar til at sy af, ikke?
I dag kan man vist kun kalde vejret klassisk dansk sommervejr. Overskyet og lige køligt nok til at man ihvertfald overvejer overtøj inden man går ud. Jeg tror nærmest ikke mig selv, men jeg nyder det faktisk! Glæder mig til engang at kunne sove med dyne igen. Det er nu så dejligt.

A pile of fabric is out of the closet and ready for the washing machine. Well - it is just as well having it ready to sew from, right?
Today, the weather is classical Danish summer weather, I guess. Cloudy and just cold enough to make you think about some kind of overcoat before you go outside. I hardly believe it, but I am actually enjoying it! Looking forward to sleeping under the duvet again some time. It's nice.

2 kommentarer:

  1. God idé at gøre stoffet klar. Og især hvis det bliver vejr til at sy.
    Jeg nyder også de mere menneskelige temperaturer (selvom de godt nok "truer" med mere varme)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man må jo være klar! Selv om jeg vist har stof så jeg kunne sy til et helt børnehjem.....
      Temperaturen er skøn lige nu, og alligevel bliver jeg helt vemodig over at det er koldere. Det er mærkeligt.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails