fredag den 10. august 2018

Endelig / Finally

Det tog lidt tid at overbevise mig om at jeg kunne dele til ryg på den lille trøje, men så lykkedes det også! Nu er ryggen i gang. Det virker måske lidt fjollet, når nu begge forstykker stadig sidder fast på pindene, men det fungerer!
Jeg vil helst strikke ryggen først, for så synes jeg det er nemmere at måle forstykkerne. Det bliver en fin lille trøje! Hvis jeg holder gejsten oppe, bliver det måske endda SNART en fin lille trøje!

It took some time to convince myself that I could actually divide the little cardigan to start the back, but I succeeded! So now I'm working on the back. Might seem a bit silly having both fronts attached to the needles, but it works!
I prefer to knit the back first, since I think it makes measuring the fronts easier. It will be such a pretty little cardigan! If I keep my spirits up, it may even be a pretty lillte cardigan SOON!

2 kommentarer:

  1. Den bliver da SÅ fin. Hvor er du hurtig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - der er SÅ mange ting jeg gerne lige ville skynde mig at få færdige!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails