torsdag den 1. oktober 2020

På en temmelig træt onsdag / On a rather tired Wednesday

De her uger har været lidt tunge. Der er mange nye kolleger som skal introduceres, en del gamle kolleger som skal være andre steder, en del bekymring forbundet med alt det, og midt i det hele skulle jeg så forberede undervisning og blev nødt til at sidde og arbejde i toget OG derhjemme om aftenen, hvilket jeg absolut ikke kan lide. Jeg bliver så træt.......
Nå. Men i går kom jeg så meget træt på arbejde og åbnede døren til mit kontor som så sådan her ud!

These past weeks have been a bit heavy. There are many new colleagues in need of introduction and quite a few old colleagues who need to be somewhere else, a lot of worry due to all this, and in the middle of all this I had to prepare education and had to work both on the train AND at home in the evening, which I absolutely do not like. I get so tired......
Well. But yesterday, I arrived at work and tiredly opened the door to my office and found this!
Jeg fik dette kort, hvilket vist var temmelig passende i forhold til at arbejde på et universitetssygehus hvor der altid sker de underligste ting når man mindst venter det. (Hvilket de fleste af os som arbejder der faktisk godt kan lide! Det er kedeligt, hvis man altid ved hvordan dagen skal gå.)

I had this card, which was spot on when you work on a university hospital, in a place when really strange things always happen when you least expect it. (A fact that most of us working there actually do like! It's boring if you always know what will happen during the day.)
 

Jeg fik en flaske bobler og en KÆMPE bakke! Faktisk tror jeg, det mest fornuftige ville være at finde nogle ben til bakken og forvandle den til et lille sofabord. 
Tænk, at sådan en kedelig onsdag kan blive så dejlig! Den sluttede med at jeg fik lov at fejre min nevøs kørekort sammen med ham. Med G&T og rigelig thaimad. 
Jeg er lidt spændt på, hvordan undervisningen så bliver, men håber, det går godt, selv om aftenen ikke blev helt så fokuseret som jeg havde tænkt. 

I got a bottle of bubbles and a GIANT tray! I actually do think that the most sensible thing would be to find some legs for the tray and transform it into a coffee table. 
Can you believe how a boring Wednesday could turn out so nice! It ended with G&T and plenty of thai food to celebrate my nephew's driver license. 
I'm a bit worried how the presentation will turn out, but I hope it will be fine, although the evening turned out less focused than planned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails