søndag den 12. september 2021

Gaver / Gifts

Sikke en dag i går! Det var så hyggeligt med gæster, og jeg fik de fineste gaver. 
I går morges åbnede jeg pakke med enhjørningegarn og strømpegarn. Det er smukt og blødt og virkelig luksus. Det skal bruges godt, ihvertfald! 
(Mine gæster senere på dagen undrede sig over hvad "enhjørningegarn" er. TÆNK, hvis der gik en langhåret enhjørning rundt i Skotland.....)

What a day it was! I had a wonderful time with my guests, and I had such wonderful presents.
In the morning, I opened a gift with unicorn-yarn and sock yarn. It's beautiful and soft and really luxurious. It will have to be used well!
(Later in the day, my guests wondered about what "unicorn yarn" is. IMAGINE if there was a long-haired unicorn somewhere in Scotland.....)
Jeg fik også et sweater-kit, købt hos Uldsnedkeren i Sønderho på Fanø. Det føles jo næsten som at have været der lidt, så. Det er et rigtig fint mønster og med det fineste grå og røde garn. Jeg må hellere strikke noget mere til mig selv.....

I also had a sweater-kit, bought at Uldsnedkeren in Sønderho at Fanø. Feels almost like I've been there myself. The pattern is really pretty, and grey and red yarn is beautiful. I guess I will have to knit a bit more for me......
Jeg fik også en bog som ser rigtig god ud, og som faktisk foregår på Amager! Den glæder jeg mig til at læse. 

I also had a book that looks really good, and that is taking place on Amager! I'm looking forward to reading it. 
Så fik jeg gin. Gin er ALTID godt! Især, når det kommer sammen med en god strikkebog - den nye fra Annette Danielsen, som jeg havde ønsket mig. Der er nogle rigtig fine mønstre i!

Then I got gin. Gin is ALWAYS great! Especially, when it comes with a nice pattern book - the newest from Annette Danielsen that I was hoping for. There are some very nice patterns inside. 
Jeg fik også den vildeste æske lakrids! Min helt egen Bülow julekalender, og til overflod endnu mere lakrids, som gæsterne så godt nok fik lov at smage på. 
Det bliver en rigtig god december i år!

I also had a giant box of licorice! My very own Bülow Christmas Calendar, and even more licorice that my guests got to taste (but just a taste). 
December will be very nice this year!
Til sidst fik jeg også nogle film. Jeg elsker stadig mine DVD-film - altså, alt det der streamede skifter alligevel hele tiden, og jeg elsker min egen samling. 
Min horisont kan dog udmærket udvides en helt del, hvad gælder "Japans Disney", som mine nevøer elsker. Bliver spændende at se!

Finally, I also had a few movies. I still love my DVD's - well, you know, all the streamed stuff changes all the time, and I love my own collection. 
My horizon really could be widened, though, regarding "the Japanese Disney", that my nephews love. Will be exciting to watch these!

2 kommentarer:

  1. Et forsinket, men varmt tillykke med fødselsdagen i går. Sikken dog nogle lækre gaver du har fået. Den der strikkebog fra Anette Danielsen må jeg vist hellere kigge efter. Mange varme sensommerhilsner her fra Bornholm.

    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - ja, det er nogle vildt lækre gaver!
      Uh - Bornholm..... Lyder skønt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails