fredag den 10. marts 2023

Okay. Her er det. / Okay. Here it is.

Det er virkelig tilfredsstillende at tage knappenåle ud af et færdigt sjal, og helt utroligt meget hurtigere end at sætte dem i! Sjalet er blevet SÅ fint, og I får lige lov at se det på de her billeder, taget en mørk aften. Min søster lagde ryg til dette billede - jeg synes det er blevet ret tilpas i bredden, sjalet. Ikke for smalt, ikke for bredt. 

It is really satisfactory removing all the pins of a finished shawl, and quite a lot faster than putting the pins in! The shawl is SO pretty, so you'll just get to see it on these photos, taken on a dark evening. My sister lend her back for this picture - I do think the width is quite fine for this shawl. Not too narrow, not too broad. 
Dette er den ene halvdel så man kan se kanten. Måske kunne det have været en smule længere, men det blev det ikke. Jeg tror dog det nok skal fungere godt. 
Der er nogle ting jeg ville ønske jeg havde lavet lidt bedre. For eksempel ved jeg nu, at det der med at sy en kant på et sjal med maskesting ikke er noget jeg har lyst til at gøre igen. Det er for besværligt!
Jeg glæder mig til at give det til min niece og til at se det i brug. 

This is one half of it where you can see the edge. Maybe it should have been a little bit longer, but it did not become that. I do think it will work well, though. 
There are a few things I would have wanted a bit better. For instance, I know by now that sewing on an edge using kitchener stitch is not anything I want to do again. So much trouble!
I can't wait until I can give it to my niece and watch it being used.

8 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails