torsdag den 16. marts 2023

Lidt tungere / A bit more heavy

Halvdelen af marts er gået, og jeg har stadig ikke fået strikket et kilo garn endnu i år. Så nu har jeg trappet op! Det næste par strømper (som skulle have været færdige sidste uge) bliver i Wollmeise. Ikke mere Opalgarn lige nu, hvor færdige strømper vejer under 100 gram. Næh. Nu er det tid for det tungere skyts! 
Iøvrigt - det fungerer godt for mig at ihvertfald skulle strikke et helt kilo inden jeg begynder at købe i det nye år. Også selvom det plejer at gå lidt hurtigere end i år!

Half of March has gone by, and I still haven't knit a kilo of yarn this year. So now I stepped up! The next pair of socks (that should have been done by last week, actually) is made from Wollmeise. No more Opal yarn right now, with the finished socks weighing less than a 100 grams. No. Now for the heavier arms!
By the way - it works well for me to knit at least an entire kilo before starting to buy more yarn in the new year. It works, although I'm usually faster than this year!

3 kommentarer:

  1. Hvorfor begynder du ikke at regne i meter i stedet for ;) Så kunne du sætte grænsen ved en kilometer eller to.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var jo en rigtig god ide! Men så ville jeg også synes jeg skulle regne det jeg køber i meter, og så bliver det temmelig besværligt.

      Slet
    2. Jo, det kan jeg godt se. De fleste nøgler vejer jo 50 g. men meterantallet varierer temmelig vildt. Du må bare tage det tunge skyts frem ;)

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails