torsdag den 23. marts 2023

Jeg er ikke sikker / I'm not sure

Jeg er gået i gang med nogle virkelig fine strømper! Det her er skaftet, og selv om jeg valgte nogle helt andre farver end i mønsteret er det bare rigtig fint. 
Problemet er, at de var tænkt til nogle ret store fødder, og jeg er ikke sikker på at skaftet er elastisk nok til at de kan komme på! Så derfor overvejer jeg at lave dem i en mindre størrelse til en anden, kommende fødselsdag, og så bare strikke de store i et mere elastisk mønster. 

I've started some really pretty socks! This is the leg, and although I picked totally different colors than the pattern showed, it is looking really good. 
The problem is that I planned these for some quite big feet, and I'm not sure the leg is so elastic that they can actually be put on! So I'm considering making them into a smaller size for another upcoming birthday, and then just knit the big socks in a more elastic pattern. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. De bliver også meget hurtigere færdige hvis det skal være en mindre størrelse......

      Slet
    2. Jeg kom også til at tænke tilbage på et par Theresa strømper.

      Slet
    3. Uh - jeg har vist lavet det nummer et par gange!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails