tirsdag den 7. marts 2023

Stadig ikke helt / Still not quite

Jeg synes faktisk jeg arbejder målrettet, men sjalet er STADIG ikke færdigt! Nu er det dog så langt at kanten i den anden ende skal sys på og så skal der hækles en række eller to for enderne, og SÅ kan jeg vaske det og spænde det ud. 
Bare det at spænde det ud kommer nok til at tage lidt tid.......
Ih - jeg glæder mig til at se hvor stort det bliver!

I actually do think I'm working very focused, but the shawl is STILL not done! By now it's so far along that the edge for the other end just needs to be sewed on, and then I'll have to crochet a row or two at the ends, and THEN it can be washed and blocked. 
Just the blocking part will probably take some time.......
Oh - I am so excited to see how big it will become!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails