lørdag den 12. december 2009

Julehyggelig lørdag...

De bittesmå perleengle, der hænger i planten, fik jeg af min bror og svigerinde efter højlydt at have beundret dem i deres hjem sidste år. Vildt nuttede, utroligt fine og endda håndlavede! Jo - dér var jeg lige heldig, at de kom til at bo hos mig og skaber julehygge på det lille plan....
Dagen i dag er bare hygge ud over alle grænser. Tid til at være hjemme, tid til at rydde op og støvsuge, tid til at hente (endnu) en pakke på posthuset (en enkelt gang spurgte jeg, om de ikke skulle se mit sygesikringsbevis? Svaret var "nej, vi har jo set dig før". Øhm. På Frederiksberg Centerets posthus? Der er vel også bare ca. 500 forskellige mennesker om dagen.... Men nethandel er nu godt!) og handle ind. Tid til at finde julegaver i hyggelige butikker udenfor Frederiksberg Centeret.
Lige nu hæver en portion dej i vindueskarmen (over radiatoren), julemusikken kører for fuld kraft (engelsk drengekor. Selvfølgelig.) og jeg stornyder denne dag med plads til velourbukser og en kæmpe trøje, med plads til mere Jack Bauer og til at få strikket det sidste (kan det passe?) på svogerens sweater...... Nå ja - og så får kornederdelen lige et sort bad i vaskemaskinen, så den - forhåbentlig! - holder op med at se så marineblå ud. God weekend til dig også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails