torsdag den 31. december 2009

Nyt og nuttet...

Okay, helt nyt er det vel ikke, for det er et par dage siden jeg startede, og som du kan se, er jeg allerede halvvejs.
Opskriften er denne her fra Drops. Garnet er det nye Drops Delight. Jeg har hørt lidt om det: det varierer ekstremt i tykkelsen, og selv om der står superwash på etiketten, så kan man spyt-filte trådene sammen igen. Desuden er farve-forløbet ikke ens i garnnøglerne. Det hele er rigtigt. Måske ikke de bedste egenskaber til strømpegarn!
Til gengæld er det superblødt, og farverne er rigtig fine. Så det er allerede elsket herfra! Trøjen er til den lille pige, der kom frem 1 måned inden min planlægning. Hun havde ved samtlige ultralydsscanninger koket samlet benene, så der var absolut ikke nogen forudsigelser af kønnet, og derfor har hun f.eks. en lyseblå flyverdragt. Det går jo virkelig ikke, vel? Derfor skal hun have denne bombe af pink/lilla/lyserød. Den skulle gerne være færdig til d. 4. januar (det bliver den sikkert også) og så regner jeg med, at der er garn nok til en lille hue også.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails