torsdag den 3. december 2009

Årets langsomste adventskrans

Min adventskrans er ikke engang færdig endnu.....
Kransen og lysene er på plads, men der mangler lige lidt pynt. Jeg tænker flettede guldstjerner, men skal så lige have flettet dem. Kan rigtig godt lide fuglen fra Søstrene Grene, og fandt ud af, at den overhovedet ikke ville kunne trives med sløjfer (der ellers plejer at være en fast bestanddel!).
Jeg tror aldrig nogensinde, jeg har været så langsom med en adventskrans!
Fordelen er, at jeg stort set ikke var hjemme i søndags og heller ikke rigtig er hjemme de næste 2 søndage.
December er iøvrigt lidt på hovedet i år. For første gang i mit liv har jeg på forhånd opgivet at se nogensomhelst julekalendre. Til gengæld ser jeg frem til en stille og fredelig december - efter en hæsblæsende november er det helt rart at se frem til nogle weekender, hvor jeg ikke har program op til flere lørdage.... Og jeg har nogle hjemmeaftener. Måske skulle jeg så få indhentet Jack Bauer indenom og se at få nået alle de afsnit jeg ikke har set? En måneds abonnement på TV2 Sputnik var ikke nok til mit snøvleri, så der bliver nok lige en måned mere med Jack.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails