søndag den 6. december 2009

Déjà vu!

Grydelapperne er afleveret, hvilket havde en meget, meget morsom sideeffekt.
Først blev svigerinden rigtig glad. Så kom nevøen på næsten 18 og var aldeles begejstret over at grydelapperne fra hans barndom pludselig var dukket op - og ovenikøbet var bløde og hulfri i stedet for stive, forvaskede og fulde af huller.
Da hans storesøster på 20 kom, skyndte han sig at vise hende dem....
Til sidste kom lillebroderen på 15, og jeg viste ham grydelapperne. Det var interessant!
Han begyndte med "De minder mig om noget!" "Har jeg ikke set dem før?" Derefter gik han over i "Det er da noget, fra jeg var lille?" "Jeg tænker på mor, der laver mad...." Da han til sidst blev udspurgt af sin mor, om det var gode eller dårlige minder, sagde han "Det er godt - jeg tænker på mor, der bager boller." (Hvem bliver ikke glad af nybagte boller?)
Tænk, at en lille ting kan være så sjov at få reaktioner på! Og tænk, at midt-firserne er så forfærdelig længe siden, at nevøerne var så små, da grydelapperne døde......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails