fredag den 21. november 2014

Det nye bryllupssjal / The new wedding shawl

Der er jo et bryllup mere på vej i familien, og jeg har fået lov at strikke et sjal mere! (Det er herligt!) Denne gang skal det være et islandsk mønster, og noget mere enkelt end det, jeg strikkede i sommers. Faktisk er hele det inderste stykke i perlestrik, mens kanten har lidt mønster.
Sjalet startede jeg (selvfølgelig) i flyet. Sjaler er rigtig gode som fly-strikketøj! Som I kan se, er det begrænset, hvad jeg nåede, men starten er gået, og når jeg senere i dag flyver hjem, bliver det med et stop og med noget mere tid til at strikke.
Hvem ved, hvad der så ikke kan ske..........

Another wedding is coming up in the family, and I have been permitted to make another shawl! (I love that!)
This time it's going to be an Icelandic pattern and a lot simpler than the one I made this summer.
The entire center-part is in moss-stitch, and then the edge holds a little patterning.
The shawl was (obviously) started on board the flight. Shawls are great for flying! As you can see, I didn't manage to do a lot, but it's been started, and when I fly home later today, it will be with a transfer and more time for knitting.
Who knows, what can happen then........

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se det færdige resultat og husk også et billede med brud og sjal.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, der nok skal komme billeder! God weekend til dig også.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails