lørdag den 1. november 2014

Bryllupssjal 2 / Weddingshawl 2

Min nevøs kæreste valgte det naturfarvede garn fra Haapsalu. (Det er noget dejligt garn!) Der var hele 4 bøger at vælge sjal fra, og det tog noget tid!
Men det endte med det her islandske sjal. Det er ret enkelt, men da brudekjolen er med blonder, skal det også helst være lidt enkelt.
Mon ikke det bliver fint? Jeg glæder mig til at strikke det.

My nephew's girlfriend picked the nature-white yarn from Haapsalu. (This yarn is so nice!) She had a total of 4 shawl-pattern-books to pick from, and it took a while!
But she ended up picking this Icelandic shawl. It is kind of simple, but since the wedding-dress is with lace fabric, it needs not to be too patterned.
This will surely be pretty. I'm looking forward to knitting it.

10 kommentarer:

  1. wow hvor ser det smukt ud, glæder mig til at se det færdigt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er også spændt på resultatet når det bliver lavet i tynd, hvid uld!

      Slet
  2. Det glæder jeg mig til at se :)) Det bliver helt sikkert meget smukt!

    SvarSlet
  3. Jeg synes altså, det er sådan en skøn gave at få til sit bryllup. Det bliver spændende at følge strikkeriet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også virkelig glad for at hun vil have et bryllupssjal! Jeg synes, de er så fine, og det er jo dejligt at kunne gøre noget for dem, som ingen andre kan.

      Slet
  4. Det bliver helt sikkert meget flot.
    Håber vi må set billeder af det senere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, der nok skal komme billeder hen ad vejen!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails