fredag den 14. november 2014

Utroligt / Unbelieveable

Da jeg kom hjem fra arbejde i går, lå disse nøgler på køkkenbordet. MINE nøgler, altså, som håndværkerne i nu snart 4 måneder har lånt for at lave dit og dat i mit badeværelse.
Okay. For at rive det hele ned og bygge det op igen.

When I arrived home from work yesterday, these keys were on the kitchen table. MY keys, you know, that the craftsmen have been borrowing for almost 4 months to do this and that in my bathroom.
Okay. In order to tear it all down and re-build it.
Nøglerne betød, at der var sat en ny toiletrulleholder op istedet for den, der overhovedet ikke sad fast, og dermed er mit badeværelse på en eller anden måde FÆRDIGT!!!!!!!
For at fejre det, bør jeg nok sidde ude på det dejligt varme badeværelsesgulv hele aftenen.

Måske.

The keys meant that there was a new toilet-roll-holder put up instead of the one not sitting properly, and so my bathroom, in one way or another, can be considered DONE!!!!!!
In order to celebrate, I guess I should sit on the nice, warm bathroom-floor all evening.

Maybe.

4 kommentarer:

  1. FIRE maaneder!!! Savner du ikke at gaa paa toilettet i Frb Centeret...... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, mærkeligt nok savner jeg det IKKE!

      Slet
  2. Man ser det for sig, - dig, siddende på gulvet med garn i alle farver......
    God weekend, hvor du så end skal sidde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så ville garnet heller ikke fryse.....
      Tak i lige måde! (jeg endte med at sidde i stuen og se James Bond)

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails