tirsdag den 4. november 2014

En blomst / A flower

Da jeg var i Tivoli i forgårs, fik jeg også kigget efter en sjalsnål til mit gave-sjal.
Godt nok er farverne fuldstændigt forkerte på billedet, men udover det synes jeg godt nok, blomsten passer smukt til sjalet og det denim-blå!
Så uanset, hvad jeg har tænkt og skrevet om sjalet. Det er glemt. Jeg vil være glad for at give det væk om et par uger!

When I went to Tivoli this Sunday, I also looked for a shawl-pin for my gift-shawl.
Although the colors are SO wrong on this photo, I think you are able to see, how the flower is the same kind of denim-blue as the shawl!
So - no matter what I thought and wrote about this shawl. It's forgotten. I will be happy giving it away in a few weeks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails