tirsdag den 4. august 2015

Sharknado


Måske kan I huske, at jeg nævnte den storslåede premiere på Sharknado 3, som jeg fulgte på tv med lige dele undren og entusiasme.
Filmen var så utrolig og sjov at jeg har købt nr. 1 og 2 også. OG fået noget familie med på, at de gerne vil se den. (Derfor venter jeg. Hvor gerne jeg ellers ville tyvstarte!)

Maybe you remember how I mentioned the amazing premiere of Sharknado 3, which I saw on TV with equal parts of wondering and enthusiasm.
The movie was so unbelievable and fun that I bought number 1 and 2 too. AND got some family to agree that they want to watch it as well. (So I wait. Although I want to cheat and watch it!)
Dette billede fik jeg på facebook, da jeg pralede af mine nye film.
Det er et babytæppe man kan købe. Men man burde vel kunne lave og iføre sig noget lignende til filmen?

This photo was what I got on facebook when boasting of my new movies.
It is a baby blanket for sale. But I guess it should be possible to make and dress in one of these for the movie?

2 kommentarer:

  1. Alene navnet Sharknado!
    Og at der så er lavet 3 stk. det er da fantastisk ;-)
    Håber I får en fantastisk aften, når I skal have movie night ;-)
    Og hvis du lige får strikket sådan en sovepose, så er jeg imponeret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Filmene er utroligt underholdende (det var nr 3 ihvertfald!) men fuldstændigt absurd langt ude.... Titlen siger det hele, ikke? En tornado med hajer!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails