lørdag den 14. november 2015

Det gik faktisk hurtigt / They were actually very fast

Robotvesten er færdig! Da først mønsteret var overstået, tog det faktisk ikke lang tid at lave resten. Ikke noget, en god film ikke lige kunne klare......
Den er blevet ret fin, synes jeg, og jeg tror faktisk at den kommer til at passe rigtig fint til ham der skal have den.
Nu skal den så bare sendes, så hans mor kan få en dejlig overraskelse.

The robot vest is done! Once the pattern was done, it didn't take long to do the rest. Nothing like a nice movie to help you finish up......
I really like how it turned out, and I do believe it will fit him perfectly, since I think it ended up like a size 2-3 years.
Now I just have to mail it and give his mother a nice surprise. 
Knapperne passer ret fint, synes jeg, og nu er der ikke flere robotknapper, så ingen robotter her på kanalen det næste stykke tid.
Vesten er strikket på pind 3,5 og 4 mm. Jeg har brugt 170 gram wollmeise DK, og mønsteret er herfra.
Dermed er jeg nået op på 8 kg strikket garn i år. Ikke dårligt!

The buttons fit nicely, I think, and those were the last robot buttons, so no more robots on this webpage for a while.
The vest was made on size 3.5 and 4 mm needles. It took 170 grams of wollmeise DK, and the pattern is taken from this place.
And so I have knitted 8 kilos of yarn so far this year. Not bad!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails