torsdag den 19. november 2015

En lille smule / A little bit

Langt om længe er jeg så småt kommet i gang med billedet på min nevøs sweater. Det har taget sin tid! Især når man tænker på, at jeg egentlig havde tænkt at den skulle være færdig til at sende midt i november, så de kunne få nogle december-ting med. Men sådan går det, når man ikke lige får strikket på tingene som man skulle......
Ihvertfald - nu skulle det gerne rykke! Selv om den så først bliver klar til at sende næste weekend. Mon ikke pebernødder smager godt selv om man er en uge inde i december?

Finally I got started on the picture in front of my nephews sweater. It surely took some time! Especially when I tell you that my plan was to get it done and mailed by the middle of November, so that they would get December-stuff in the package, in time for the actual month. But this is how it ends up when you don't knit the stuff you should have knitted......
Anyway - NOW it needs to get done! Although I can't mail it until next weekend.
I guess peppernuts (cookies) will taste good even though December is a week old!

5 kommentarer:

  1. Pebernoedder smager ALTID fortraeffeligt.

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for at I er enige!

    SvarSlet
  3. Åh, pakker fra dig er bare det BEDSTE!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker løs hele weekenden, og krydser fingre for, at den er hurtigt ovre hos jer.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails