fredag den 27. november 2015

Weekend

I weekenden skal jeg arbejde med denne her. Min niece, der snart har fødselsdag (og bliver 19 år!), ønsker sig en strikket lampeskærm! Det har hun faktisk gjort længe.....
Her er et lampeskærmsskelet. Lidt garn og en weekend skulle gerne gøre underværker!

This weekend, I'll work on this one. My niece, who celebrates her birthday soon (she turns 19!), has asked for a knitted lamp shade! She asked a long time ago......
So this is the skeleton of a lamp shade. A bit of yarn and a weekend hopefully do wonders!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det er lidt sjovt. Nu må jeg se, hvad det bliver!

      Slet
  2. Det glaeder jeg mig til at se.

    SvarSlet
  3. Det lyder fedt! Glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Indtil videre har jeg ingen anelse om hvordan det bliver. Andet end grönt.

      Slet
  4. Du har nogen skønne niecer og nevøer. Og de er heldige med dig. Sikke et projekt at kaste sig ud i. Jeg er spændt på at se resultatet.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er dejlige, ja! Jeg har jo lavet lamper til mig selv inden. De var bare häklede. Det bliver sjovt at se nogle strikkede!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails