lørdag den 3. december 2016

For tredje gang / For the third time

Den tredje Tempelblomst er kommet i gang. (Man kan vel næsten kalde den TB3?)
Til min ældste niece i en flot, mørkerød farve. Det er det blødeste uldgarn, og når den engang bliver færdig, bliver den vist rigtig dejlig!
Det er ret hyggeligt med bladmønsteret, faktisk.
I baghovedet ligger sweateren til min nevø på 17, alt det babytøj jeg har planer om, noget til min niece på 14 - et eller andet langt og gråt! - og så den sweater jeg er kommet til at love min nevø på snart 23. Det ville være skrækkeligt at kede sig!

The third Temple Flower has been started. (In Danish TempelBlomst, might become TB3?)
It's for my oldest niece in a beautiful, dark red color. The wool is so soft, and once it's finished, I do think it will be wonderful!
The leave pattern is nice, actually.
In the back of my head, a lot of things wants to get attention. The sweater for my 17 year old nephew, all the baby-clothes I planned, something for my 14 year old niece - something long and grey! - and then the sweater I happened to promise my almost 23 year old nephew. Would be horrible to get bored!

4 kommentarer:

  1. Ja det er skønt med en laaaang liste af dejlige strikkeprojekter. Det er bare tiden der mangler synes jeg. Flot farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være så dejligt med mere tid!

      Slet
  2. Ja, man kan da ikke undre sig over, at de søde nevøer og niecer sætter stor pris på dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var noget skidt, hvis jeg kun strikkede til mig selv. Jeg ville absolut ikke have plads i skabet!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails