tirsdag den 20. november 2018

En biltur / A car-ride

Ravello-blusen (til mig) er kommet en del længere. Det hjælper virkelig at sidde i en bil gennem Danmark!
Jeg er ikke sikker på, at jeg virkelig har fulgt mønsteret helt, men den bliver pæn alligevel. Synes jeg. Jeg er cirka halvvejs med kroppen, og jeg tror det bliver godt. Glæder mig til den er klar!

The Ravello-sweater (for me) has grown quite a bit. It really helps sitting in a car going through Denmark!
I'm not sure I really followed the pattern in every detail, but it will be nice anyway. I think it will.
The body is about halfway by now, and I think it turns out well. Can't wait until it's done!

4 kommentarer:

  1. Du er da kommet virkelig langt! Den bliver flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg glæder mig meget, til den bliver færdig. Til mig! (Selv om jeg har tanker om 3 andre sweatre jeg burde strikke istedet.)

      Slet
  2. Sjovt så blå den er på billedet

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er virkelig forskel alt efter lyset! De næste nøgler er dog meget mørkere.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails