torsdag den 22. november 2018

Bog nummer 4 / Book number 4

Altså. Det er jo den 3. bog i serien om afdeling Q, men nummer 4 jeg har læst. (Og ja. Jeg får faktisk lyst til at læse "Journal 64". Igen. Bare for kronologien!)
Det er længe siden, at jeg har været så opslugt af en serie, men denne bog var lige så god som de andre! De sidste 100 sider må man nærmest læse i ét stræk, men sådan har det været med alle bøgerne. Denne her, med den mystiske flaskepost og alle hemmelighederne som åbnede sig, var også helt vildt god.
Det bedste man kan sige, er, at jeg nu har nogle gode julegaveønsker om de sidste 3 bøger i serien. Det værste? At jeg skal vente en hel MÅNED! (Måske skulle jeg læse "Journal 64 igen"....)

Well. It really is the third book in the department Q series, but it is the fourth I read. (And yes. I do feel like reading "Journal 64". Again. Just to see the chronology!)
It's been a while since last when I was so absorbed in a series, but this book was just as great as the rest of them! The last 100 pages needed to be read in one go, but all the other books were like that. This one, with the mysterious message in the bottle and all the secrets which were slowly revealed, was also amazing.
The best thing to say about this, is that I can put the final 3 books on my Christmas wish list. The worst thing? That I will have to wait an entire MONTH! (Maybe I should read "Journal 64" again..)

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails