lørdag den 3. november 2018

Halvvejs / Halfway

Sjalet er nået så langt som til kanten. Ifølge opskriften skulle det være cirka halvvejs, så nu har jeg taget hul på det andet bundt lyserød Madelinetosh Pashmina og håber, at det er nok. Det er sååååå fint og helt vildt blødt!
Planen er, at det skal være færdigt, så det kan blive spændt ud på onsdag og foræres væk fredag. Jeg arbejder videre......

The shawl has grown quite well, and I'm at the border. The pattern says this is about half way, so I've started the second skein of pink Madelinetosh Pashmina, and hope it's enough. It is sooooo pretty and incredibly soft!
My plan is for it to get done and blocked by Wednesday so that I can give it away by Friday. I keep on working.......

2 kommentarer:

  1. Hep hep, - det bliver da så lækkert.
    Og jeg krydser fingre for, at mine kommenteringsproblemer er løst. Jeg tror, det var en opdatering af google chrome, der voldte problemer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Dejligt, hvis du har løst problemet!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails