torsdag den 29. november 2018

Gode ting / Good stuff

I går, da jeg kom hjem fra arbejde, lå der en overraskelse i postkassen. Fint garn fra Johanne! Dels et nøgle Lana Grossa som jeg havde kigget på i Flensburg. Det er så fint!
Desuden lækkert, håndfarvet Drops "Nord" garn. Lige i mine farver!
Jeg er SÅ glad. Men jeg er faktisk også ret imponeret over hvor flot det er farvet. Glæder mig til at strikke af det!

Yesterday, when I got home from work, there was a surprise waiting in the post box. Pretty yarn from Johanne! I had a skein from Lana Grossa which I had been checking out in Flensburg. So pretty!
And I had beautiful, hand-dyed Drops "Nord" yarn. In my colors!
I'm SO happy with it, and I'm really impressed about how well it has been dyed. I can't wait to knit from it!
Julen nærmer sig. Hvis I skulle være i tvivl. Det er jo en fornøjelse at arbejde i Sverige, når man som mig ELSKER pepperkaker, de svenske brunkager, og desuden er helt tosset med safran. Inklusiv "lusekatter". Uhm......
Der røg altså lige lidt med hjem. Man må jo udnytte det!

Christmas is coming. In case you wonder. I love working in Sweden, since I just LOVE "pepperkaker", the Swedish spicy cookies, and furthermore is crazy about saffron. Including "lusekatter". Yum......
So I brought some stuff home. I have to take advantage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails