søndag den 30. juni 2019

Ferie! / Vacation!

Så fik jeg ferie! Ih, hvor har jeg bare glædet mig! De sidste dage på arbejde var min hjerne allerede gået på ferie, så det gik lidt langsomt.
I går fik jeg ENDELIG gjort det, jeg har tænkt på at gøre nogle uger. Nemlig tømme de sidste flyttekasser, som selvfølgelig var dem med alt det skrammel (Lys, vaser, kreating og diverse) som jeg ikke helt vidste hvor skulle være. Men nu er der kun den kasse tilbage hvor jeg har billeder til væggen i, og det tæller jo ikke rigtig......
Gæsteværelset blev tømt for sin sidste kasse, hvilket jeg fejrede ved at lægge sengetæppe på. Så kan folk bare komme an!

So now my vacation started! Oh, how I have longed for it! The last few days at work were kind of slow, since my brain shut down already.
Yesterday, I FINALLY did what I thought about doing for a few weeks. Emptying the last boxes of stuff, which of course were the ones with weird stuff (candles, vases, craft-stuff and all kinds of stuff) that I wasn't sure were to place. But now I only have a box left with pictures for the wall, and that doesn't really count......
The guest room got rid of it's last box, which I celebrated by putting on a bed-spread. So people can come! I'm ready!
Hele den der ferie-stemning gjorde mig meget blød i knæene, da jeg fandt silke/hør/bomuldsgarn i Netto. Så fine farver! Det er jo sikkert ikke det bedste, men jeg kunne ikke stå for det. Fik straks lyst til at strikke noget mere til mig selv! Bliver jo nødt til at teste det!
Med sådan en super effektiv første dag bliver det spændende hvad jeg ellers når. Men selv om jeg ikke har planlagt meget, er der allerede lagt planer med masser af mennesker, så det bliver hyggeligt!

All this vacation-mode made me very soft-hearted when I found silk/linen/cotton yarn at the supermarket. The colors are so pretty! It's probably not the best yarn, but I just couldn't leave it. I instantly felt like knitting more for me! I will have to test it!
With such a super efficient first day, it will be exciting what else I'll get to do. But although I didn't make a lot of plans, already I have plans with plenty of people, so it will be nice!

4 kommentarer:

  1. Ej det ser super lækkert ud! Og fine farver 😊 må i netto!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ER bare nogle fine farver, ikke?

      Slet
  2. Hvor er det skønt, at du nu får tid til at blive færdig i dit nye hus. Og ikke mindst til at se familie og venner.
    Uh, jeg skal i hvert fald ikke i NETTO, for så kommer jeg helt sikkert til at købe garn....., sikke fine farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du skal virkelig passe på med Netto! Siger det bare....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails