tirsdag den 25. juni 2019

Garn jeg har købt / Yarn I bought

Jeg har helt glemt at vise, hvad jeg har købt de sidste par uger. 
I Liverpool gik socialrådgiveren og jeg på jagt efter "Ovis" - en garnbutik vi havde fundet på nettet. 
Det var sandelig ikke nemt at finde! Men til sidst lykkedes det, i et lille marked oppe bag et indkøbscenter, fandt vi hendes bod. 
Det var helt klart besværet værd! Virkelig lækkert, smukt, håndfarvet garn. De her 3 bundter kom med hjem. Det i midten er farvet af hendes veninde, og man kan jo godt se forskellen! De kunne tydeligvis lide lidt forskellige farver og kombinationer. 

I totally forgot showing what I bought these past few weeks. 
In Liverpool, the social worker and I set out to find "Ovis" - a yarn shop we found on the internet. 
It really wasn't easy to find! But in the end, we succeeded, in a small market place upstairs from and behind a shopping center we found her shop. 
It was so much worth the trouble! Really delicious, beautiful, hand-dyed yarn. These 3 skeins came home with me. The middle one was dyed by her friend, and you can see the difference! They very clearly preferred slightly different colors and combinations. 
I Ann Arbor var jeg på mit sidste besøg i Spun. Faktisk et meget kort besøg, for jeg ville hellere bruge tiden sammen med min søster end til at kigge på garn.
Til gengæld brugte jeg tiden godt og købte en sidste portion "crazy" garn. Altid sjovt både at kigge på og strikke af!
Det bliver spændende, hvilke garnbutikker der er i Philadelphia!

In Ann Arbor, I payed Spun a last visit. A very short one, actually, since I would rather spend time with my sister than look at yarn.
I was very efficient and very quickly bought my last share of "crazy" yarn. Always so much fun to look at and knit with!
It will be very interesting to see what yarn shops Philadelphia holds!
For første gang i en del år havde jeg faktisk også købt noget garn fra "Eat Sleep Knit". Jeg havde da helt glemt, at man får et skrabelod med når man køber garn! Jeg vandt 5 dollars som jeg kan bruge næste gang jeg handler...
Garnet på billedet er noget meget fint og lækkert strømpegarn til venstre og ren uld til højre.

For the first time in a few years, I actually bought some yarn from "Eat Sleep Knit". I totally forgot how you get a lottery ticket to scratch when you buy yarn! I won 5 dollars I can use next time I shop there......
The yarn in the photo is some really pretty sock yarn on the left and pure wool on the right. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails