søndag den 23. juni 2019

Næsten perfekt / Almost perfect

Det er HELT utroligt dejligt med sådan en dag alene derhjemme! Jeg havde både aftalt en tekniker til mit tv OG levering af senge.
Det var ikke fordi sengene stod i planen lige nu, men så faldt jeg over et godt tilbud og tænkte, at det nu nok var dumt at vente. Så nu er der ikke bare gæstesenge klar i gæsteværelset - næh, jeg købte skam også en ny madras til mig selv! Den gamle har jeg haft i 19 år, og det var en af de billigste jeg kunne få.
Den nye er stadig ikke den dyreste man kan få, men den er SÅ meget bedre end den gamle, og jeg er virkelig, virkelig glad for at jeg lige bestilte en god portion madrasser! (Det er også rart at gæsteværelset virkelig er klar til gæster inden jeg får det fyldt med alt muligt andet....)

It is SO nice having a day at home alone! This Friday, I made an appointment for my tv and even for delivery of beds.
It's not like I had new beds planned right now, but then I found a great offer and thought it would be stupid to wait. So by now, I have not only guest-beds ready in the guestroom - oh no, because I even bought a new mattress for me! The old one was bought 19 years ago, and it was one of the cheapest ones.
The new one is not VERY expensive, but still SO much better than the old one, and I'm really, really happy that I bought all of these mattresses! (It's also nice having the guestroom ready for guests before I fill it up with all kinds of stuff......)
Og min terrasse? Åh, den er dejlig! Det er bare meget hyggeligere at vinde garn op derude end indenfor. Mit hjemmefarvede, grønne bundt garn er nu blevet til to nøgler. Meget fine, og helt ens.
Den nye Jussi-bog er også kommet. Den er god!

And my terrace? Oh, I just love it! Winding yarn is so much nicer and cozier out there compared to indoor. My home-dyed, green skein of yarn is now 2 yarn cakes. Very pretty, and totally identical.
The new Jussi book also arrived. It's a good book!

6 kommentarer:

  1. Dejligt at du føler dig godt tilpas i dit nye hjem. Du har ganske ret, det er godt at få gæstesengen på plads før andet hober sig op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker bare mit hus! Det er helt vildt, så dejligt her er.

      Slet
  2. Det er jo en helt perfekt flytning, - sikke du nyder.
    Jussi-bogen er ikke dukket op på Mofibo endnu, men jeg holder øje!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt vildt dejligt!
      Og så håber jeg snart, Carl Mørck dukker op på Mofibo.....

      Slet
  3. Man bliver hurtigt afhængig af en have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare SÅ meget skønnere end jeg havde drømt om!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails