søndag den 19. januar 2020

Jeg strikkede en del / I knit quite a bit

Jeg ville ønske, at jeg var nået helt op til ærmegabene på de to dages møde, men det gjorde jeg ikke. Kroppen måler næsten 30 cm nu, så jeg er nået langt!
Det der vævestrik trækker det hele noget sammen, og selv om jeg har målt strikkefasthed på ærmerne og har regnet om og sådan, måler den lidt mindre end jeg havde tænkt. Ikke sådan faretruende mindre. Jeg satser på at det hjælper at vaske den efter den er færdig. Håber stadig den bliver færdig her i januar!

I wish I had worked my way all the way up to the sleeves during my two days meeting, but I didn't.
The body measures almost 30 cm, so I got far!
The mosaic knitting pattern really pulls it a bit together, and although I measured the gauge on the sleeves and calculated and all, it still measures a bit less than I thought. Not dangerously less, though. I do hope it will help washing it after it's done. I still hope to finish it in January!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails