fredag den 10. januar 2020

Mere vævestrik / More mosaic knitting

Da jeg strikkede ekstra strømper til jul til min niece og nevø, havde jeg selvfølgelig ikke glemt deres storebror. Jeg nåede bare ikke at strikke flere strømper der i juleferien....
Men nu er jeg i gang! Man skal jo ikke gøre forskel, vel?
Jeg valgte samme mønster som jeg strikkede i oktober til hans fætter. Det er flot, synes jeg, og dejlig nemt at resten er glatstrikket efter mønsteret. Desuden ser alt bare vildt godt ud i Wollmeise.....

When I knit extra socks for Christmas for my niece and nephew, of course I didn't forget their big brother. I just didn't get around knitting any more socks that week......
But now I started! You shouldn't treat them differently, right?
I picked the same pattern as I used in October for his cousin. It looks nice, I think, and it's so easy how the rest of the sock is stocking stitch after the pattern. Furthermore, everything just looks so good in Wollmeise.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails