lørdag den 23. maj 2020

En lille smule maling / A splash of paint

Som dagene gik, begyndte jeg langsomt at blive irriteret over at træværket ude på terrassen STADIG ikke var blevet hvidt. Selv om jeg havde planlagt at være færdig med det hele for et par uger siden.
Så da solen skinnede, gik jeg langsomt i gang, og det bliver så fint!
Nu skal det bare være tørvejr næste uge - min planlagte friuge - så jeg kan blive færdig.
Iøvrigt - det der med lidt maling er bare SÅ meget løgn. Træet er ikke blevet malet de sidste 15-20 år, og det suger som en svamp. Tror måske jeg skal købe en spand mere.....

As the days went by, I slowly started getting irritated that the wood parts out on the terrace STILL hadn't become white. Although I planned to be done with everything a few weeks back.
So when the sun was shining, I slowly started, and it really looks good!
Now I just need it to keep dry next week - my planned week off - so I can get it done.
By the way - the "splash of paint" is really a big lie. This wood hasn't been painted for the past 15-20 years, and it just drinks like a sponge. I might have to buy another bucket.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails