tirsdag den 12. maj 2020

13

T1 fyldte 6 år i søndags. Jeg havde GLÆDET mig til den fødselsdag! Havde købt gave i Lund for meget længe siden, eftersom alle danske legetøjsbutikker var lukket, og jeg egentlig også troede de ville lukke i Sverige.
I stedet for fødselsdag fik jeg hovedpine og lå med nedrullede gardiner i min Corona-ensomhed. DET var bare en træls dag!
Nå, men som omstændighederne er, så fik hun faktisk selv lov at vælge garn til sine strømper. Jeg sendte billede af mulighederne, og hun valgte det regnbue-slik farvede med glimmer (min beskrivelse, ikke hendes. Faktisk).

T1 turned 6 this Sunday. How I had been looking forward to that birthday! I bought a present in Lund a very long time ago, since all Danish toy shops were closed, and I really expected the Swedish ones to close as well.
Instead of a birthday, I had a head-ache and lay in my Corona-loneliness with the curtains closed. THAT was a really down day!
Well. Due to the circumstances, she got to pick what yarn she wanted for her socks. I send a picture of the possible choices, and she picked the rainbow-candy colored with glitter (my description, not hers. Actually).
Lidt forsinket er strømperne nu færdige i al deres regnbue-glimmer herlighed! Hun begynder at blive stor, og jeg har lavet dem pænt lange. De vejer 55 gram, og jeg glæder mig SÅ meget til at forære dem og gaven til hende.

A bit late, but now the socks are done in all their rainbow-glitter glory! She is getting big, and I made them really long. They weigh 55 grams, and I just can't WAIT to give them and the present to her!

2 kommentarer:

  1. Så fine i deres regnbue glimmer herlighed. Meget piget. Håber du snart bliver frisk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Både til det ene og det andet.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails