mandag den 25. maj 2020

Edderkopper bringer held / Spiders bring luck

Der bor en edderkop i min kælder (okay. Der bor nok en del!) bag min vaskemaskine.
Der var en da jeg flyttede ind, og hver gang jeg kom, løb den væk bag vaskemaskinen. Pludselig forsvandt den, formentlig døde den, men nu er der en ny.
Jeg synes det er hyggeligt. Især, hvis jeg lige kan overraske den. Dagens opskrift er på en lille husedderkop.

There is a spider in my basement (okay. I guess there are a few!) behind my washing machine.
There was one when I moved in, and every time I entered, it ran and hid behind the washer. Suddenly, it disappeared, probably dead, but now there is a new.
I do think it's nice. Especially, if I manage to surprise it. Today's pattern is for a little house spider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails