fredag den 3. juli 2020

Nye opskrifter / New patterns

Der er kommet en ny Klompelompe bog. De er så fine de bøger, og jeg har vist dem allesammen.
Der er fine billeder og mønstre i mange størrelser, men jeg kommer altid til at tænke på at der må være lidt koldt i Norge med alt det uld børnene har på hele sommeren.
Det er vist alt for længe siden jeg har været i Norge sidst......
Bogen er købt på Adlibris. Altså - man må jo udnytte det når man arbejder i Sverige, ikke?

There is a new Klompelompe book in the stores. These books are so pretty, and I guess I have all of them. The photos are really pretty, and the patterns come in all sizes, but I always start thinking that Norway has to be a bit cold, since the children wear wool all summer.
I guess it's a long time since I went to Norway last......
The book was bought from Adlibris. Well - I have to take advantage of my working in Sweden, right?
Blade er der også kommet med hjem. Dels var jeg i Skørping og købte 2 brugte hæfter, dels i kiosken på Hovedbanegården, og igen - Sverige. I Pressbyrån både i Lund og Malmö har de SÅ mange strikkeblade, og jeg gør alt hvad jeg kan for at opmuntre dem til at fortsætte med at sælge dem.....
Det er hyggeligt med inspiration, selv om jeg ikke ville nå at strikke bare en tiendedel.

Some magazines also came back home. I went to Skørping and bought 2 used magazines, but also bought some at the Copenhagen main station, and again - Sweden. In Pressbyrån both in Lund and Malmö, they have SO many knitting magazines, and I do my best to encourage them to keep selling...
I love inspiration, although I would never knit just 10%.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails