tirsdag den 21. juli 2020

På tur / Going out

I weekenden ville jeg udnytte at jeg havde fri, og da det var længe siden jeg havde besøgt de her to og deres forældre, var det virkelig nemt at aftale.
(Alt for nemt. Det var først bagefter jeg opdagede at det var med indlagt togbus x 2. Hurra for lydbøger og strikketøj!)
Det var SÅ hyggeligt, og det lykkedes faktisk at få et billede af dem hvor de stod stille. Ellers foregår det meste i løb. Jeg forstår ikke helt at jeg lige kommer forbi så sjældent, men det må jeg jo så bare prøve at gøre bedre!
På knap 1 døgn nåede vi at spise is, kigge på tog, bade, se brandstationen, spise aftensmad ude og spise pandekager til morgenmad. Temmelig effektivt, og virkelig dejligt med sommer!

This weekend, I wanted to take advantage of my days off, and since it was a long time since I visited these two and their parents, it was very easy to make an agreement.
(Far too easy. Only afterwards I found out it came with train-busses x 2. Hooray for audio books and knitting!)
We had SUCH a nice time, and I succeeded in taking a photo of them standing still. Otherwise, most things were done running. I don't really get it why I visit them so rarely, but I guess I'll just have to improve!
In less than 24 hours we got around eating ice cream, looked at trains, bathed, saw the firestation, had dinner out and had pancakes for lunch. Quite efficient and I just love the summer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails