fredag den 24. juli 2020

Strålende / Bright

Hele hulmønsteret er nu færdigt på min sommerbluse, og fra nu af er det bare retmasker derudaf. Og en del matematik, eftersom jeg tager anderledes ud og min strikkefasthed er anderledes, men så bruger man da de små grå til noget.
Mønsteret ligner faktisk blomster når det er strikket helt vejen. Da jeg strikkede det første halve diagram så det virkelig underligt ud, men efter et par gentagelser er det faktisk fint.
Så er der lige det med alle retmaskerne. Jeg tror, det kommer til at kræve noget regnvejr og nogle film "Heldigvis" at vi har den danske sommer!

The entire lace pattern is done on my summer top, and from now on, it's just stocking stitch. And some calculations, since I do the increases differently, and my gauge is different, but I guess it's good to use the little grey cells for something.
The pattern does look like flowers after I finished it. When I knit the first half chart, it looked really weird, but after repeating it a few times, it actually does look pretty.
Then there is the thing with all the stocking stitches. I do think it will need some rain and a few movies. How "lucky" it's a typical Danish summer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails